Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/np2540/domains/profit.ee/public_html/lib.php on line 8 Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/np2540/domains/profit.ee/public_html/connectdb.php on line 6 Profit.ee
  Täna on: pühapäev, 22. oktoober | Liitu maililistiga » |
  » Aeroobikastiilid

  • Low
    on mõõduka koormusega aeroobikatund, mis põhineb erinevatel kõnni-, tantsu- ja sammukombinatsioonidel. Soojendusele (u.10-15min.) järgnevas aeroobses osas (25-30min.) ei kasutata jooksu ja hüplemist, samas on tund tantsuliselt haarav ja rütmiline. Liikumisi sooritades on vähemalt üks jalg pidevas kontaktis põrandaga, seega ei koorma treening üleliia liigeseid. Lihastreeningule (10min.) järgnevad taastavad venitusharjutused (10min.). Low-aeroobika on sobilik treening kõigile, ka algajatele ja neile, kes on pidanud pikemat aega treeningupausi.

  • Body-Stretch
    on kombineeritud lihas- ja venitustreening keha lihaste trimmimiseks ning pinges lihaste lõdvestamiseks ja liigeste liikuvuse parandamiseks. Venituste abil saab parandada painduvust ja vabastada keha üleliigsetest pingetest - ennetada stressi. Body-Stretch tunni alguses tehakse (u.15min.) liikuvusharjutusi liigeste avamiseks ja keha soojendamiseks, misjärel tund jätkub (10-15 min.) kerge lihastreeningu osaga. Seejärel sooritatakse pikki rahulikke venitusi keha suurematele lihasrühmadele elastsuse andmiseks (35min.). Sooritades joogaharjutuste elemente, õiget hingamist, venitatakse ja lõdvestatakse kogu keha. Hea võimalus maandada igapäevaseid pingeid, koguda energiat, tunnetada oma keha ja rahustada meelt. Tund sobib kõigile, seda olenemata vanusest, soost ja eelnevast kehalisest ettevalmistusest.

  • Cardiobody
    on tõhus ja suure intensiivsusega body-aeroobika tund, kus liikumiskombinatsioonid vahelduvad enamasti alakeha lihaseid treenivate jõuharjutustega, tagades aeroobse pulsisageduse. Tunni pikkus on 60-70 minutit. Põhjalikule soojendusele (10-15 minutit) järgneb 30-40 minutiline aeroobne osa, kus lihtsad ja paljude kordustega sammukombinatsioonid vahelduvad alakeha lihaseid treenivate lihasvastupidavusharjutustega. Treeningus rõhutatakse õiget kehaasendit ning liigutuste puhtust, et tagada treeningu maksimaalne tõhusus ja ohutus. 10-12 minutit lihastreening, mille efektiivsuse tõstmiseks kasutatakse erinevaid abivahendeid (kerged hantlid 1,5kg, randmeraskused, stepi-pingid, jne). ning u.10 minutit kulub venitusharjutustele, erilist tähelepanu pöörates alakeha lihaste lõdvestamisele ja venitamisele.

  • Combo
    on kombineeritud suure koormusega tantsulise aeroobika tund, kus osutatakse tähelepanu võrdselt nii aeroobsele kui ka lihastreenigu osale. Soojendusele (10min.) järgnevas aeroobses osas (u.35 min.) vahelduvad kõnni (low impact), tantsusammude ning jooksu ja hüplemise (high impact) sarjad, treenides tõhusalt aeroobset vastupidavust e. "võhma" ning arendades koordinatsiooni. Järgnevad lihastreening (10min.) ning venitusharjutused (10 min.). Tund on mitmekesine, ja vaheldusrikas, nõuab aga keerulise koreograafia ning suure koormuse tõttu eelnevaid liikumiskogemusi, mistõttu pole kõige sobivam algajaile, ülekaalulistele ning liigese- ja südamehaigetele. Sobib hästi edasijõudnutele.

  • Dance
    on tantsulise aeroobika tund, kus peale kerget soojendust (10min.) aeroobses osas (u.30min.) on sammud liikuvamad, tantsulisemad ja ka keerulisemad; liikumine tervikuna on rütmilisem ja emotsionaalsem. Lisaks heale enesetundele arendab harrastajas rütmitunnet ja koordinatsiooni ning annab suurepärase aeroobse koormuse. Koormuse tõstmine toimub järjest pikemaid ja keerulisemaid sammu-kombinatsioone sooritades. Tunni lõpus lihastreening (10min.) ja venitusharjutused(10min.). Dance - aeroobika sobib heas vormis olevatele ja tantsimist armastavatele aeroobikaharrastajatele.

  • Latiino
    on mitmekülgne ja vaheldusrikas tantsulise aeroobika tund, kus (10min.) soojendusosale järgnevas aeroobses osas (u.30 min) kasutatakse erinevaid ladina-ameerika (ka afro-) tantsudest laenatud liikumisstiile ja samme (samba, salsa, merenque, jne) ning kombineeritakse neid piisava treeningkoormuse saavutamiseks aeroobika põhisammudega. Lihastreeningus on põhirõhk nn "strateegilistel piirkondadel" (10min.) Tunni lõpus streching ehk venitused (10min.). Latiino - aeroobika sobib tantsulembesele hea rütmitundega harrastajale.

  • Boxmix/Kick&Box
    on ülitõhusalt üldist füüsilist vormi ja vastupidavust arendav aeroobikatund, kus õpitakse ning kombineeritakse erinevaid enesekaitsevormidest: karate, poks, kick-boxing pärinevaid käe- ja jalalööke ning liikumisi aeroobika põhisammudega lühikesteks sammukombinatsioonideks. Tund algab tõhusa (10min.) soojendusega ning jätkub löökide tehnika õppimise (u.5-10min.) ning kõrge koormusega aeroobse osaga ( BoxMixis ka stepi-pinke kasutades) (u.25min.). Lihastreeningus (10min.) kasutatakse lisaks erinevaid vahendeid (1,5kg hantlid, randmeraskused, stepi-pingid, jne). Venituste osas on rõhk suurt koormust saanud ülakehalihaste taastamisel ja üldisel lõdvestamisel. BoxMix sobib nii meestele kui naistele, ei oma keerulist koreograafiat ja põletab tõhusalt kaloreid.

  • Funky
    on mustade tänavatantsust alguse saanud, noortepärase hip-hop/funky muusika saatel toimuv aeroobne treening, mis sobib eelkõige tantsulembestele harrastajatele. Peale soojendust (10min.) jätkuv aeroobne osa (30min.) on väga tantsuline, keeruka koreograafiaga ja head rütmitaju eeldav, samas ka väga emotsionaalne ja kaasakiskuv. Tunni lõppu jääb (10min.) lihastreening, mille efektiivsuse tõstmiseks kasutatakse sageli ka erinevaid abivahendeid (kerged hantlid, randmeraskused, stepipingid,jne) ning venitus-lõdvestusharjutused. Tund sobib edasijõudnud aeroobikahuvilistele, kellel soov õppida ja nautida keerukamaid sammukombinatsioone ning saada samas suurepärane vastupidavustreening.

  • Step
    on spetsiaalse step-pingi kasutamisel põhinev treeningtund. Pingi kõrgus on reguleeritav vastavalt vajadusele ja harrastaja eelnevale treenitusele. Erinevate sammu-kombinatsioonidega astumine pingile ja pingilt maha annab osalejatele väga tugeva üldfüüsilise koormuse, mis on võrreldav jooksmisega 11 km/h, kuid samas ei koorma stepi-tund liigselt liigeseid. Lihastreeningu osas (u.10min.) pööratakse rohkem tähelepanu ka ülakehalihastele, tund lõpeb põhjalike venitusharjutustega just alakehalihastele (10min.). Tund treenib tõhusalt alakeha lihaseid ja arendab koordinatsioonivõimet. Ei nõua suuri liikumiskogemusi, mistõttu sobib ka algajatele.

  • Power Dance-maraton
    on 1 tund ja 20 minutit kestev tõhusalt aeroobset vastupidavust arendav treeningtund, mis sisaldab peale põhjalikku soojendust (10-15min.) endas mitmesuguseid efektiivseid tantsu-, jooksu-, hüppe- ja sammukombinatsioone. Aeroobikatund, kus suurema osa treeningust moodustab aeroobne sammukombinatsioonide õppimine erinevates stiilides - combost poksini (u.35-40min.). Tunni lõpus tehakse ka lihasvastupidavusharjutusi kogu kehale (u.10-15min.) ning taastavaid venitusi (u.10min.). Tund on mitmekesine ja vaheldusrikas, annab väga hea füüsilise koormuse ning sobib ennekõike edasijõudnutele.

  • Fatburning e. rasvapõletustreening
    on mõõduka tempoga treeningtund, mille jooksul põletatakse organismi ladestunud rasvasid lihastöö "kütusena". Tund algab (10 min.) soojendusega, millele järgneb kerge koormusega, lihtsate sammukombinatsioonidega, kuid pikem aeroobse vastupidavuse treenimise osa madalal pulsisagedusel (40 min.). Tänu just madalale pulsisagedusele aeroobses osas kiirendatakse lipiidide e. rasvade ainevahetust. Seejärel toimub lühike lihastreeningu osa (5-10 min.) ning taastav venitus (10 min.). Tänu lihtsatele sammukombinatsioonidele, mis ei sisalda hüppeid, ja madalale tempole, sobib Fatburning tund kõigile, kes soovivad alandada kaalu, s.h. ka algajatele ja liigesehaigetele.

  • Mixaeroobika
    on aeroobika stiil, kus tunni ülesehituses peab olema soojendus, aeroobne- ja venitusosa, kuid stiili osas kindlaid piire pole. Treener võib kasutada treeninguks kõiki stiile - erinevaid rütme, vahendeid jne.

  • Bodyfit
    on kogu keha lihaseid trimmiv mõõduka tempoga aeroobikatund. Treening algab 10 minutilise tõhusa soojenduse ja 15-20 minutilise lihtsate sammukombinatsioonidega aeroobse osaga , mille eesmärk on valmistada keha ette jõuharjutuste sooritamiseks. Tunni teine pool (20min) koosneb tõhusatest lihasvastupidavusharjutustest tasakaalustatult kogu kehale, samas pannakse eriline rõhk nn. strateegilistele piirkondade: tuharate, reite, õlavarte ja kõhu vormimisele. Abivahenditena kasutatakse stepi-pinke, hantleid, randmeraskusi, oma keha raskust. BODYFIT treening ei soodusta oluliselt lihaste kasvu, kuid tagab hea lihasvastupidavuse ning aitab vormida ja trimmida oma keha . Treening lõpeb põhjaliku lõdvestuse ja venitusega (10min). Kuna BODYFIT treeningus kasutatakse lihtsaid sammukombinatsioone ja lihastreening toimub rahulikus tempos, siis sobib tund kõigile: nii algajatele kui ka edasijõudnud treenijale.

  • Bodyaeroobika
    on lihastreeningule suunatud aeroobika. Tund algab soojendusega, järgneb lühike, aeglase tempoga tantsuline osa ning selle järel lihastreening, kus erinevaid jõuharjutusi kasutades tugevdatakse tasakaalustatult kõiki lihasgruppe. Efektiivsuse tõstmiseks kasutatakse sageli mitmesuguseid abivahendeid (kerged hantlid, kummilindid). Liigutuste tempo on rahulik, mis võimaldab harjutusi sooritada õige tehnikaga, seetõttu sobiv ka neile, kes ei oma eelnevaid liikumiskogemusi või kellele on vastumeelt koordinatsiooni nõudvad kombinatsioonid ning hüplemis- ja jooksuharjutused. Tund lõpeb venitusharjutustega.

  • Circuit (ringtreening jõusaalis)
    on taasavastatud vana ja hea ringtreening, mille jooksul treenitakse kompleksselt nii lihasvastupidavust, kui ka hapnikutarbimiselundkonda. Ringtreening algab lihtsa soojendusega (15min.) ning seejärel sooritatakse saali ringselt paigutatud “treeningjaamades” vaheldumisi harjutusi keha suurematele lihasgruppidele (hantlite, kummide, randmeraskustega jne.) ning aeroobset vastupidavust treenivaid harjutusi (stepi-pingil, hüppenööriga,jne.). Ühele harjutusele keskendutakse 1-2 minutit ning ühe treeningu jooksul läbitakse ring 2-3 korda. Treening lõpeb rahulike taastavate venitusharjutustega (10min.). Circuit on väga tõhus treening ja on imeheaks vahelduseks tavalistele aeroobikastiilidele, sobides oma lihtsuse tõttu suurepäraselt ka meestele.

  • Circuit (ringtreening jõusaalis) 1
    on ringtreening algajatele. Treeningus kasutatakse vaid lihtsaid ja turvalisi harjutusi, ei kasutata hüppeid. Ühele harjutusele keskendutakse vaid 1 minutks ning harjutuste ring läbitakse vaid 2 korda. Tund sobib ka ülekaalulistele ja liigestehaigetele.

  • Circuit (ringtreening jõusaalis) 2
    om tõhus keskmise koormusega ringtreening, kus ei kasutata hüppeid. Ühele harjutusele keskendutakse 1-1,5 minutiks ning harjutuste ring läbitakse 2-3 korda. Sobib kõigile.

  • Circuit (ringtreening jõusaalis) 3
    on väga tõhus suure koormusega ringtreening. Ühele harjutusele keskendutakse 1,5-2 minutiks ning harjutuste ring läbitakse 2-3 korda. Sobib vaid edasijõudnud harrastajatele.

  • EasyDance
    on tantsuline tund,kus liikumine on rütmiline ja emotsionaalne.Tund arendab rütmitunnet,kordinatsiooni ja õpetab oma keha paremini tunnetama.Lihastreeningu osas tehakse jõuharjutusi suurematele lihasrühmadele.Tund lõpeb venitusharjutustega.
  • Spinn&Body
    Treeningu esimene pool on peamiselt aeroobne üldvastupidavuse treenimiseks spinningurattal, kus kasutatakse erinevaid sõidutehnikaid ning koormusastmeid: sõidetakse mäest üles-alla, tasasel ja kivisel teel, vastu tuult jne. Suurima koormuse saavad tuharad, reielihased, sääred ning lisaks treenib tund südameveresoonkonda ning arendab hingamiselundkonda. Seejärel tullakse ratta seljast maha ning järgneb õlavöötme- ja kerelihaste tasakaalustatud treening lihastoonuse ja -vastupidavuse tõstmiseks. Lihastreenigus kasutatakse erinevaid abivahendeid nagu hantleid, kummilinte, stepipinke, kange. Tund lõpeb korraliku venitusega.
  • Spinn&Burn
    Mõõduka tempoga siserattasõidutund, kus kasutatakse erinevaid sõidutehnikaid ning koormusastmeid: sõidetakse mäest üles-alla, tasasel ja kivisel teel, vastu tuult jne. Treeningu eesmärgiks on ühtlase madala treeningkoormuse hoidmine 50-80% vahel tagamaks tõhusa rasvade kulutuse, tänu madalale pulsisagedusele. Lisaks treenib tund südameveresoonkonda ning arendab hingamiselundkonda. Suurima koormuse saavad tuharad, reielihased, sääred. Tund lõppeb /cooldown/'i ja taastava venitusega.
  • Push&Lift
    Lihasvastupidavustreening, mis sobib nii naistele kui meestele. Tunnis kasutatakse spetsiaalseid kange lisaraskustega 0,5kg kuni 4kg. Tunnis treenitakse kõiki suuremaid lihasgruppe ja tund lõpeb korraliku venitusega.
  • Siserattatreening
    Aeroobne treening spinningurattal, mis sobib nii naistele kui meestele, noortele kui vanadele, algajatele kui edasijõudnutele kuna igaüks reguleerib oma koormust ise. Kasutatakse erinevaid sõidutehnikaid ning koormusastmeid: sõidetakse mäest üles-alla, tasasel ja kivisel teel, vastu tuult jne. Pidev ühtlane liikumine säästab liigeseid ja võimaldab väga hästi põletada kaloreid. Lisaks treenib tund südameveresoonkonda ning arendab hingamiselundkonda. Suurima koormuse saavad tuharad, reielihased, sääred, kuid et pöörata tähelepanu ka teistele lihasgruppidele on tunni tasakaalustamiseks lisatud harjutusi ülakehale. Tund lõppeb /cooldown/'i ja taastava venitusega.
  • DanceFit
    on vaheldusrikas tantsulise aeroobika tund, kus peale kerget soojendust (10 min) aeroobses osas (u. 30 min) on sammud liikuvamad, tantsulisemad ja ka keerulisemad; liikumine tervikuna on rütmilisem ja emotsionaalsem. Lisaks heale enesetundele arendab harrastajas rütmitunnet ja koordinatsiooni ning annab suurepärase aeroobse koormuse. Tunni aeroobses osas võib treener kasutada erinevaid ka ladina-ameerika (ka afro-) tantsudest laenatud liikumisstiile ja samme (samba, salsa, merenque, jne) ning kombineerida neid piisava treeningkoormuse saavutamiseks aeroobika põhisammudega. Koormuse tõstmine toimub järjest pikemaid ja keerulisemaid sammu-kombinatsioone sooritades. Tunni lõpus pisut tõhusam lihastreening kui tavalise tantsutunni lõpus, põhirõhuga "strateegilistele piirkondadele" (10 min.), ja venitusharjutused (10 min). DanceFit tund sobib heas vormis olevatele ja tantsimist armastavatele aeroobikaharrastajatele.
  • AeroMix
    on aeroobika Kick-Boxing tund, kus lihtsates liikumissarjades kasutatakse poksi ja enesekaitse liigutusi läbi tantsuliste aeroobikasammude. Lisaks koormatakse erinevaid lihasgruppe hantlite ja kummilintidega. Tund lõpeb venitusharjutustega.

  Uudised
Info!

52 99 543
egle@profit.ee
 
  Oleme avatud

Spordiklubi ProFit on jätkuvalt suletud!

 

 
© 2017 Profit.ee | Asume: Fr.R.Kreutzwaldi 59, Võru | Telefon: 7868066 | E-post: profit @ profit.ee